Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 22 października 2024 13:52

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) informujemy, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm (dalej „Administrator”), adres do korespondencji: ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, adres e-mail: [email protected], tel. 82 565 20 70.

  • Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora będzie się odbywać 
    w celu:

    - realizacji usług świadczonych przez Centrum Obsługi Inwestora w Chełmie, w tym dostarczenia Pani/Pana potencjalnym inwestorom, kontrahentom i klientom informacji o: dostępnych terenach inwestycyjnych, świadczonych przez Państwa firmę usługach lub produktach, możliwości podjęcia współpracy lub skorzystania z usług poprzez organizację przedsięwzięć informacyjnych ukierunkowanych na przyciąganie inwestorów, kontrahentów i klientów oraz prowadzenie komunikacji i udzielenie odpowiedzi na zadane przez Panią/Pana pytania zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 40) - przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e) RODO) przez okres świadczenia usługi i do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń,

    - realizacji zadań w zakresie postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych oraz w celu realizacji ustawowych obowiązków archiwizacyjnych nałożonych na Urząd Miasta Chełm przez przepisy prawa - administrator przetwarzanych danych osobowych ma obowiązek przechowywania dokumentów powstających 
    i napływających w swoich komórkach organizacyjnych, następnie teczki aktowe spraw zakończonych przekazuje do archiwum zakładowego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) przez okres wynikający z przepisów Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt stanowiącego załącznik nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. 
    w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji 
    w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67),

    - wykonania obowiązków związanych z realizacją praw wskazanych w RODO - w tym przypadku dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do identyfikacji 
    i weryfikacji tożsamości osoby żądającej (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) w celu obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu naruszenia dóbr osobistych,

    - ewentualnego dochodzenia, ustalenia lub obrony przed roszczeniami związanymi 
    z wykonaniem usługi lub wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów RODO (aby móc wykazać zgodność z przepisami) - w tym przypadku dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust.1 lit.c) RODO) przez okres przedawnienia roszczeń zarówno przysługujących względem Administratora danych, jak i przysługujących Administratorowi danych. 

    - państwa dane osobowe w zakresie adresu poczty elektronicznej lub numer telefonu (jeśli podano), mogą zostać wykorzystane jedynie do kontaktu w służbowych celach informacyjnych lub wyjaśniających. Podstawą takiego działania jest wyrażona przez Państwa dobrowolna zgoda. Informujemy jednocześnie, że w takim przypadku, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych                    w Urzędzie pod adresem e-mail: [email protected] 

  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

  • Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.

  • Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe lub dane Pani/Pana firmy, po wyrażeniu zgody, mogą być zamieszczone na naszej stronie internetowej www.coi-chelm.pl  oraz mogą być przekazywane potencjalnym inwestorom zainteresowanym oferowanymi terenami inwestycyjnymi, kontrahentom i klientom zainteresowanym współpracą lub usługami oraz organom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa tylko 
    w uzasadnionych przypadkach i na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych lub danych Pani/Pana firmy jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celów. Brak podania danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości udostępniania Pani/Panu/potencjalnym zainteresowanym oferty inwestycyjnej, oferty usług świadczonych przez Pani/Pana kontrahenta oraz promocji terenów inwestycyjnych będących w Pani/Pana posiadaniu.

Pani/Pana dane osobowe lub dane Pani/Pana firmy mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i mogą być profilowane.

Podziel się